screen: pkobp.pl

screen: pkobp.pl

Dokładnie 31 października nastąpiło zapowiadane połączenie prawne Nordea Bank Polska i PKO BP.  Zakończona fuzja prawna zamknęła drugi etap całego procesu integracji. Po połączeniu obu banków nastąpiło sporo zmian organizacyjnych dlatego postanowiliśmy jeszcze raz wspomnieć o najważniejszych rzeczach.

Od 1 listopada 2014r. informacje o produktach i usługach bankowych dawnego Nordea Bank Polska nie są już dostępne na stronie nordea.pl – na stronie znajduje się tylko informacja o nabyciu spółki Nordea Bank Polska S.A. przez PKO Bank Polski S.A. Wszystkie niezbędne informacje i dostęp do produktów znajdziemy na stronie PKO Banku Polskiego – pkobp.pl

Po połączeniu obu banków zmieniły się nazwy produktów oferowanych przez Nordea Bank Polska. Usunięto z nich wszystkie odniesienia do marki Nordea. Zestawienie nazw produktów obowiązujących przez i po połączeniu można znaleźć w tabeli na stronie: http://www.pkobp.pl/fuzja/fuzja-prawna-zmiany-dla-klientow-nordea/zmiany-nazw-produktow-dla-klientow-indywidualnych/

Zmieniono również nazwę systemu transakcyjnego. Dotychczasowy NetBank zmieniono na iPKONET. Dostęp do serwisu transakcyjnego będzie możliwy na dwóch stronach:

źródło: payu.pl
 źródło: pkobp.pl
  • ipkonet.pl
  • pkobp.pl (po wejściu na stronę należy kliknąć w opcję Logowanie)

Ważna informacja dla osób korzystających z urządzeń mobilnych. Po połączeniu banków bankowość mobilna została przeniesiona z mobile.nordea.pl na m.ipkonet.pl. W wyniku połączenia zmieniono również usługę „Płać z Nordea” na „Płacę z iPKONET”.

Osoby, które w momencie połączenia były klientami obu banków (Nordea Bank Polska i PKO BP) zachowują dostęp do dwóch odrębnych serwisów: iPKO oraz iPKONET

Co pozostaje bez zmian dla dotychczasowych klientów Nordea Bank Polska:

  • Karty debetowe. Będą one funkcjonować do końca okresu ich ważności. Nowe karty będą wydawane ze znakiem graficznym PKO Banku Polskiego.
  • Numery kart i numery PIN
  • Numery rachunków oszczędnościowo-rozliczeniowych, kredytowych, oszczędnościowych
  • Niezmieniony zostanie sposób obsługi klientów w oddziale.  Klienci będą obsługiwani w dotychczasowych placówkach Nordea Bank Polska
  • Kod SWIFT (NDEAPLP2) – nie zmieni się on do czasu zakończenia integracji systemów obu banków w I połowie 2015r.
  • Indywidualne warunki współpracy, z których korzystają niektórzy klienci
  • Indywidualni opiekunowie i doradcy
  • Numery infolinii i obsługa telefoniczna.

Zmianie ulegną również oznaczenia placówek i bankomatów. Dotychczasowe oznaczenia Nordea zostaną zastąpione na nowe z szatą graficzną PKO BP

zmiany-oznaczen-pko-bp
 INTEGRACJA Konferencja Prasowa v1.pptx; źródło: pkobp.pl

PKO Bank Polski wita wszystkich nowych klientów, którzy dołączyli do grona 31 października. Na stronie banku można znaleźć List Prezesa Zarządu PKO Banku Polskiego, oto adres do pliku pdf: http://www.pkobp.pl/media_files/bbe9ff2d-2adc-4f73-a442-f8c9c9e8b677.pdf

Fuzja prawna obu banków zakończyła drugi etap integracji. Ostatni etap jakim jest fuzja operacyjna zaplanowano w I połowie 2015 roku. Etap ten ma na celu zintegrowanie systemów informatycznych obu banków oraz ujednolicenie funkcjonowania placówek i dostępu do nich.